Pentru o comunicare moderna si pentru a consolida vizibilitatea si caracterul distinctiv al marcii sale, Pietro Coricelli a decis sa se reinnoiasca complet.
O noua identitate se exprima prin reproiectarea intregii sale imagini:
-reproiectarea brandului
-crearea unui design delicat al formei sticlei -revizuirea etichetelor pentru intreaga gama de produse.
Restilizarea brandului actualizeaza trecutul si evoca rotunjimea materiei prime, realizat cu ajutorul unei literatii delicate, inscrise intr-o forma ovala,cu un impact vizual puternic. Fondul rosu umbrit si chenarul auriu ofera logo-ului tridimensionalitate si pretiozitate, transformandu-l intr-un logo dinamic si armonios.
Noua sticla Pietro Coricelli are o forma antica reactualizata, caracterizata de linii gratioase, cu un umar rotunjit si doua caneluri de-a lungul laturilor care permit prinderea usoara. Suprafata din fata si din spate este plata pentru a se distinge si a creste vizibilitatea in raft. Cununa de masline pozitionata sub gatul sticlei reprezinta legamantul cu materia prima, in timp ce semnatura de la baza sticlei reprezinta dovada calitatii, consolidand valorile distinctive ale brandului.
Noile etichete pun in evidenta noul logo, valorile si traditiile uleiului de masline. Textura de fond este caracterizata de prezenta unei crengute de maslin ce evoca valorile de autenticitate si calitate. Blazonul Familiei Coricelli, inspirat de Cetatea Albornoz de Spoleto imbogateste eticheta si ii ofera personalitate si unicitate.