Cosmetic Plant a primit la Bruxelles trofeul mondial pentru excelenta in calitate

[imagebrowser id=1806]Bioliv Antirid de zi și GreenStem Antiaging de zi matifianta – produsele caștigatoare din acest an.

Gama Bioliv a insumat, in 2013, aprox. 8% din totalul cifrei de afaceri Cosmetic Plant pe plan local

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori locali de produse cosmetice, a caștigat, pentru a doua oara, marele premiu Grand Gold Award pentru crema BIOLIV antirid de zi la World Quality Selections 2014, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection. De asemenea, in cadrul aceleiași competitii, compania a fost premiata și cu Gold Award pentru noua crema GreenStem Antiaging de zi matifianta.

“Suntem onorati sa fim, pentru a doua oara, premiati cu doua dintre cele mai mari distinctii acordate de Monde Selection in cadrul competitiei World Quality Selections. Acest lucru ne reconfirma faptul ca suntem pe drumul cel bun in ceea ce privește dezvoltarea de noi produse inovatoare bazate, din ce in ce mai mult, pe ingrediente provenite din culturi de plante BIO (organice), care respecta standardele de calitate mondiale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit acesteia, crema Bioliv Antirid de zi s-a diferentiat, inca o data, de celelalte produse participante in concurs datorita ingredientelor naturale și inovatoare pe care le are in compozitie. Produsul are in componenta sa o combinatie de ingrediente active valoroase, precum uleiul de masline bio, extractul bio din frunze de maslin, și o tripeptida cu actiune similara cu cea a botoxului care dispune de proprietati puternice de intensificare a sintezei colagenului și a acidului hialuronic proprii pielii. Toate acestea confera preparatului o actiune antirid remarcabila, demonstrata prin teste in vitro vitro de catre producatorul ingredientului activ.

Crema GreenStem Antiaging de zi matifianta, inscrisa pentru prima oara in concurs, dispune, de asemenea, de o serie de ingrediente inovatoare. Celulele stem din muguri bio de argan reduc adancimea ridurilor cu pana la 26% și cresc densitatea pielii cu pana la 12%, iar pudra de orez garanteaza efectul matifiant al cremei.

De asemenea, un alt avantaj al celor doua produse caștigatoare a constat și in faptul ca ambele creme au fost create pe baza unei retete moderne, care nu contine parabeni, siliconi sau coloranti. Dincolo de toate acestea, la premierea produselor Cosmetic Plant a contribuit, in viziunea companiei, şi atentia fata de mediul inconjurator al companiei.

„Conștienti de faptul ca resursele pentru a crea cremele GreenStem sunt limitate, am ales un furnizor de celule stem din argan atent cu mediul inconjurator. Pentru a proteja specia, care este inclusa de UNESCO in World Heritage of Humanity, cercetatorii utilizeaza doar o infima cantitate de tesut provenit din muguri, pe care o prelucreaza printr-o tehnologie speciala pentru a obtine acest extract lipozomal activ și astfel copacul nu este distrus”, a precizat Susana Laszlo.

Gama Bioliv: 8% din totalul cifrei de afaceri Cosmetic Plant pe plan local

“Inca de la lansarea sa, gama Bioliv a fost foarte bine primita atat pe piata locala, cat și pe cea de export, iar caștigarea unui premiu international a atras dupa sine și mai multa atentie din partea publicului. Astfel, in 2013, produsele din cadrul acestei game au insumat 8% din totalul cifrei de afaceri realizata pe plan local”, a subliniat Susana Laszlo.

Conform reprezentantei companiei, caştigarea premiului in 2013 a dus la o creştere a interesului pentru gama Bioliv şi pe pietele externe. Astfel, daca anul trecut doat 1,6% din produsele exportate erau reprezentate de aceasta gama, in acest moment ponderea a ajuns la peste 10%. Susana Laszlo a subliniat, de asemenea, ca anul trecut Cosmetic Plant a raportat un business de 1,6 milioane de euro.

Referitor la impactul pe care il vor avea in vanzari cele doua premii caștigate anul acesta, Suzana Laszlo estimeaza ca acestea vor aduce un aport considerabil in cifra de afaceri din 2014, mai ales datorita faptului ca gama GreenStem reprezinta o noutate in materie de produse cosmetice, fiind destinata unui consumator select, cu venit mediu spre ridicat.

Cele doua creme premiate in concurs pot fi gasite in retelele Cora Hypermarche Romania, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, in farmaciile Catena, Centrofarm și Remedia, precum și in Plafar și alte magazine naturiste din tara sau pe magazinul online al producatorului: shop.cosmeticplant.ro.

Redactia Bebelu
Redactia Bebelu
Bebelu.ro s-a născut din plăcerea autorilor ei de a scrie, din plăcerea graficienilor ei de a desena şi de a realiza cel mai complex proiect în segmentul de creştere şi îngrijire a copilului. Bebelu este o plaformă online pentru părinţi şi copii şi pentru cei care ar dori să redevină copii. Ne propunem să încântăm vizitatorii, să-i fascinăm, să-i surprindem şi să-i reţinem în mrejele paginilor noastre.​ Publicația Bebelu a apărut în anul 2014, pentru a oferi unor oameni capabili dintr-o ţară frumoasă posibilitatea de a-şi demonstra talentele, a-şi oferi serviciile, echipa colaborând în acelaşi timp cu 16 specialişti în domeniile de maxim interes, astfel că aici veţi identifica o serie întreagă de recomandări şi informaţii foarte bine structurate, aşa încât să obtineţi ceea ce vă doriţi – o informaţie corectă, clară şi sigură. În cele 84 de secțuni vă stârnim, lună de lună, curiozitatea, fie că sunteţi animaţi de dorinţa de a avea un copil, fie deja aţi împărtăşit bucuria primelor clipe, obişnuindu-vă cu interviuri, articole şi recomandări avizate. Cititorii Bebelu.ro vor afla sfaturi, practici eficiente, vor deveni parte a unor experienţe de viaţă trăite de mămici, vor fi puşi la curent cu cele mai noi măsuri legislative care să le asigure siguranţa şi stabilitatea familiei. Cititorii se vor bucura să afle despre povestea frumoasă de viață a unei mămici celebre – Elena Băsescu, într-un interviu acordat în exclusivitate revistei Bebelu,vor fi puşi în temă cu ultimele tendinţe în materie de frumuseţe, diete şi modă parcurgând atent şi rubricile permanente începând cu: Rubrici: PĂRINŢI CELEBRI – Cele mai cunoscute personalităţi mondene vor fi alături de tine pentru a te îndruma, oferindu-ţi un sfat din experienţa lor de părinte. SARCINA ŞI NAŞTEREA – este un capitol destinat celor 9 luni de viaţă intrauterină. Vor fi prezentate informaţii referitoare la simptomatologia primelor zile de sarcină, evoluţia fătului pe parcursul celor nouă luni, analize necesare, alimentaţie, sănătate, pregătire pentru naştere. Tot aici puteti găsi informaţii preţioase dedicate naşterii şi recuperării postpartum. BEBELUŞUL ÎN PRIMUL ANIŞOR – este un capitol destinat îngrijirii sugarului. Alăptarea, scorul Apgar, îngrijirea bontului ombilical, prima băiţă, diversificarea sunt doar câteva dintre cele mai captivante subcategorii. COPILUL 1-6 ANI – este un capitol dedicat creşterii şi îngrijirii copilului din primul an şi până la vârsta şcolară. Mămicile vor reuşi să afle cum anume să se descurce cu propriul copil, cum să îl îngrijească în aşa fel încât să crească perfect sănătos. EDUCAŢIE – este un capitol captivant în care poţi afla cum să îţi educi copilul în aşa fel încât să poţi obţine performanţe şcolare sigure. FAMILIA – este un capitol destinat vieţii de familie ce conţine o serie întreagă de sfaturi eficiente. COPII TALENTAŢI – este un capitol fascinant dedicat copiilor valoroși ai țării. ÎNVAŢĂ SĂ PREVII! –sunt prezentate soluţii de prevenire a anumitor probleme de sănătate ce pot afecta atât viaţa copiilor, cât şi pe cea a părinţilor.

Related Posts

Comentarii

Articole recente

Categorii Populare