In aceasta toamna, Noriel lanseaza un nou concept de retail, cu o suprafata de peste 1000 mp, capitalizand buna reputatie a brandului Noriel in randul familiilor cu copii din Romania.
– Compania romaneasca lansata in 1993 si condusa astazi de Cristian Constantinescu isi disputa suprematia pietei nationale de jucarii locale cu branduri internationale consacrate. Conform unui studiu recent realizat de GfK1, Noriel este al doilea cel mai cunoscut brand de jucarii de catre romani, la o diferenta foarte mica de Lego (2%), dar inainte cu mult fata de Chicco si Disney.
Noriel a deschis primul magazin in 2009, ajungand in 2014 la o retea nationala de 43 de magazine si la pozitia de lider in retailul de jucarii din Romania. Brandul Noriel a fost recunoscut de 60% dintre participantii la studiul GFK. Noriel este primul cel mai mentionat brand de jucarii de cei mai multi dintre bucuresteni. Chicco are cu 60% mai putine mentiuni, Lego cu 64% mai putine mentiuni, iar Disney mai putine cu 72%.
Capitalizand aprecierea la care a ajuns in randul consumatorilor din Romania, Noriel pregateste pentru aceasta toamna un concept de retail unic pe piata de profil locala, „one-stop shop”. Adresat familiilor cu copii cu varste intre 0-3 ani, Noriel va reuni in aceste magazine toate categoriile de produse necesare acestui interval de varsta. Aceste centre vor avea o suprafata intre 1000-1500 mp, cu primele deschideri anuntate in centrul comercial Vitantis si parcul de retail Vulcan, ambele in Bucuresti.
„In cei 21 de ani de cand suntem pe piata, brandul Noriel a devenit o prezenta nelipsita din casele familiilor din Romania. Primirea calduroasa de care conceptul de retail Noriel s-a bucurat in randul consumatorilor romani ne-a determinat sa dezvoltam acest brand dincolo de categoria jucariilor, in piata produselor pentru bebelusi. Prin „one-stop shop”, Noriel se angajeaza sa livreze consumatorilor romani cele mai bune branduri si produse din aceasta categorie de varsta la cele mai bune preturi din piata romaneasca. Mixul de produse si serviciile oferite in noul magazin aduce un plus de valoare in special pentru parintii care au din ce in ce mai putin timp pentru a face cumparaturile necesare copiilor lor”, a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel.