Produsele fabricate la Cluj-Napoca, disponibile acum pe 9 piete din intreaga lume
Diferente de consum intre piata localade cosmetice si cea din Ungaria
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori autohtoni de produse cosmetice, vizeaza in acest an intensificarea exporturilor si anunta extinderea pe piata din Ungaria.
„Unul dintre cele mai importante obiective ale companiei noastre, pentru anul 2014, este cresterea exporturilor. Astfel, una dintre deciziile strategice in acest sens a fost extinderea pe piata din Ungaria”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Potrivit afirmatiilor sale, alegerea pietei din Ungaria pentru intensificarea exporturilor a fost determinata cu precadere de pozitionarea georgrafica, fiind cea mai apropiata zona de unitatea de productie de la Cluj-Napoca.
„Ungaria se alatura, in acest fel, celorlalte opt piete pe care deja exportam produsele noastre: Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan si Austria”, a mai spus reprezentanta companiei.
17 dintre cele 92 de produse, pe rafturile magazinelor din Ungaria
Startul vanzarilor pe piata din Ungaria a fost dat de 17 dintre cele 92 de produse fabricate de Cosmetic Plant. Acestea fac parte atat din game cu traditie, precum cea de Galbenele si Catina, dar si din game noi, precum Bioliv sau Argan.
„Dincolo de adaptarea ambalajelor pentru aceasta piata, textele fiind scrise si in limba maghiara, am lansat deja si un site de prezentare special pentru aceasta zona. In plus, vom avea si o ampla campanie de promovare a produselor la raft pentru a ne face cunocuti cat mai repede in randul clientilor si a ajunge una dintre principalele optiuni ale acestora. De asemenea, vom demara si campanii de sampling si promovare in revistele locale cu target feminin”, a adaugat Susana Laszlo.
Reprezentanta companiei a mai afirmat ca, in acest moment, produsele Cosmetic Plant sunt disponibile in mai multe magazine din principalele orase din Ungaria.
Ce isi doresc consumatorii maghiari
In ceea ce priveste piata din Ungaria, Susana Laszlo afirmacaaici consumatorii sunt interesati de produse cu ingrediente care pe piata din Romania nu sunt la fel de cerute. Spre exemplu, din categoria produselor cu ingrediente clasice, cele pe bazade macese se aflape primele locuri, fatade Romania, unde cele pe bazade galbenele si catina conduc clasamentul. In topul preferintelor clientelor din Ungaria se mai aflasi produsele pe bazade argan.
De asemenea, o diferentaintre piata localasi cea din Ungaria apare si la retelele in care sunt vandute produsele cu ingrediente naturale.
„La noi in tara, produsele cosmetice din ingrediente naturale sunt vandute in primul rand in magazine naturiste si farmacii, pe cand in Ungaria piata cosmeticelor este dominatade retelele internationale de drogherii precum DM (Drogerie Markt), Rossmann si Müller. Spre exemplu, doar lantul DM are in Ungaria peste 260 de magazine, fatade cele 68 pe care le are in Romnia”, a incheiat Susana Laszlo.
Si in ceea ce priveste distributia produselor cosmetice pe piata din Ungaria existadiferente majore comparativ cu Romania. Astfel, in Ungaria existacativa mari distibuitori care au depozite en-gros de unde magazinele se aprovizioneaza, pe cand in Romania distribuitorii merg proactiv catre magazine si le duc produsele comandate.
In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, impartite in 16 game sortimentale, grupate in functie de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, catina, galbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, ingrijirea parului etc).
Acestea pot fi gasite in retelele enumerate mai sus, dar si in alte magazine naturiste din tarasau pe magazinul online al producatorului: shop.cosmeticplant.ro.