In cinstea Zilei Internationale a Femeii, Always lanseaza cel de-al doilea videoclip din seria #LikeAGirl

Alaturi de milioane de fete din toata lumea, Always continua demersul de a transforma expresia “ca o fata” in cel mai mare compliment

In cinstea Zilei Internationale a Femeii, Always, lider global in ingrijirea feminina, a lansat un nou videoclip intitulat “Always #LikeAGirl– Mai puternice impreuna”, continuand-si astfel rolul de a inspira adolescentele sa-si pastreze increderea in fortele proprii si sa ia atitudine pentru a transforma expresia “ca o fata” intr-un compliment. Inainte de 8 martie, Ziua Internationala a Femeii, Always doreste sa sa multumesca milioanelor de fete care impartasesc  lucrurile minunate pe care le fac, pentru a inspira, la randul lor, tinerele adolescente de pretutindeni sa faca lucruri extraordinare in fiecare zi:

Campania Always #LikeAGirl, lansata in iunie 2014, a adus in atentia publica puterea cuvantului si modul in care uzuala expresie “ca o fata” – deseori folosita ca o insulta – poate avea un efect profund negativ asupra increderii in fortele proprii a adolescentelor. Videoclipul viral #LikeAGirl a avut peste 85 de milioane de vizualizari in 150 de tari si a fost distribuit de peste 1.5 milioane de oameni in jurul lumii.

Tema din acest an a Zilei Internationale a Femeii este ‘Schimbarea incepe cu tine’, iar la acest lucru contribuie toate tinerele ce redefinesc expresia ‘ca o fata’,” a declarat  Fama Francisco, Vice President, Global Always.  “Videoclipul Always #LikeAGirl a generat o miscare ce a inspirat o multime de oameni  si dorim sa le multumim tuturor celor care ni s-au alaturat in aceasta calatorie pentru a transforma sensul expresiei ‘ca o fata’ intr-un motiv de mandrie.

Campania #LikeAGirl a demonstrat efectul profund negativ pe care expresia ‘ca o fata’ il poate avea asupra increderii in sine si, in acelasi timp, a declansat o miscare ce a inceput sa schimbe perceptia publica. Mai exact, cercetarile arata ca, inainte de campania Always, doar 19% din fetele cu varste cuprinse intre 16 si 24 ani considerau ca expresia “ca o fata” are o conotatie pozitiva.* Dupa vizionarea videoclipului #LikeAGirl, 76% din fetele cu varste cuprinse intre  16 si  24 spun ca nu mai privesc expresia “ca o fata ” ca pe o insulta, iar 8 din 10 femei (81%) spun ca  videoclipul poate schimba modul in care oamenii privesc stereotipurile legate de abilitatile fizice ale femeilor, conform Studiului Always Confidence & Puberty Wave II desfasurat in SUA.

De asemenea, studiul Always #LikeAGirl arata ca si perceptia barbatilor s-a schimbat in urma acestei campanii. Dupa vizionarea videoclipului, doi din trei barbati spun ca s-ar gandi de doua ori inainte de a folosi drept insulta expresia “ca o fata”.

Timp de peste 30 de ani, Always a sustinut tinerele fete cu sfaturi despre pubertate, ajungand anual la peste 20 de milioane de fete din lumea intreaga. Prin acest videoclip realizat cu ajutorul lor, Always continua sa fie alaturi de aceste tinere luand initiativa de a transforma expresia “ca o fata” intr-o expresie care semnifica puterea, talentul, caracterul si toate lucrurile extraordinare pe care le reprezinta fiecare dintre ele.

Miscarea Always #LikeAGirl este sustinuta de milioane de fete din toata lumea care dau expresiei “ca o fata” sensuri uimitoare. Always incurajeaza tinerele sa continue sa-si urmeze pasiunile si sa fie mandre de toate lucrurile pe care le fac ‘. Anul acesta, de Ziua Internationala a Femeii, trimite o poza, un clip sau un mesaj cu hashtag-ul #LikeAGirl pentru a sarbatori infinitul potential pe care il are orice fata. Impreuna, putem arata ca a face lucrurile “ca o fata” este extraordinar.

Informatii din Studiul Always Puberty & Confidence Wave II

  • Dupa vizionarea videoclipului #LikeAGirl, majoritatea oamenilor (76% dintre femeile cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani si 59% dintre barbati) spune ca si-a schimbat perceptia asupra expresiei “ca o fata”.
  • 67% dintre femeile care au aflat despre videoclipul #LikeAGirl cred ca perceptia asupra expresiei ar trebui schimbata, in timp ce mai putin de jumatate (49%) dintre cele care nu au aflat inca despre videoclip considera acelasi lucru.
  • Peste 60% dintre femeile care stiu despre videoclipul “#LikeAGirl” sunt de acord ca daca toata lumea ar folosi expresia “ca o fata” ca pe un compliment si nu ca pe o insulta, fetele ar avea mai multa incredere in sine, in comparatie cu un procent de doar 50% in cazul femeilor care nu au vazut clipul #LikeAGirl.

*Date extrase din Studiul Wave I

Metodologia Studiului

Studiul Always Confidence & Puberty Wave II a fost derulat folosind Panelul Research Now,  in perioada 5-12 decembrie 2014. La studiu au participat  in total 1,800 de cetateni americani (1,300 de femei cu varste cuprinse intre 16 si 49 de ani si 500 de barbati de 16 – 49 ani). Studiul s-a desfasurat pe un esantion de 1000 de femei si 500 de barbati, reprezentativ la nivel national, cat si pe un esantion aditional de 150 de femei afro-americane si 150 hispanice.

Studiul Always Confidence & Puberty Wave I a fost derulat folosind Panelul Research Now, in perioada 22-28 mai 2014. La studiu au participat 1,300 de femei americane cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani, dintre care un grup reprezentativ la nivel national, de 1,000 de femei precum si un grup de 150 de femei afro-americane si 150 de femei hispanice.

Redactia Bebelu
Redactia Bebelu
Bebelu.ro s-a născut din plăcerea autorilor ei de a scrie, din plăcerea graficienilor ei de a desena şi de a realiza cel mai complex proiect în segmentul de creştere şi îngrijire a copilului. Bebelu este o plaformă online pentru părinţi şi copii şi pentru cei care ar dori să redevină copii. Ne propunem să încântăm vizitatorii, să-i fascinăm, să-i surprindem şi să-i reţinem în mrejele paginilor noastre.​ Publicația Bebelu a apărut în anul 2014, pentru a oferi unor oameni capabili dintr-o ţară frumoasă posibilitatea de a-şi demonstra talentele, a-şi oferi serviciile, echipa colaborând în acelaşi timp cu 16 specialişti în domeniile de maxim interes, astfel că aici veţi identifica o serie întreagă de recomandări şi informaţii foarte bine structurate, aşa încât să obtineţi ceea ce vă doriţi – o informaţie corectă, clară şi sigură. În cele 84 de secțuni vă stârnim, lună de lună, curiozitatea, fie că sunteţi animaţi de dorinţa de a avea un copil, fie deja aţi împărtăşit bucuria primelor clipe, obişnuindu-vă cu interviuri, articole şi recomandări avizate. Cititorii Bebelu.ro vor afla sfaturi, practici eficiente, vor deveni parte a unor experienţe de viaţă trăite de mămici, vor fi puşi la curent cu cele mai noi măsuri legislative care să le asigure siguranţa şi stabilitatea familiei. Cititorii se vor bucura să afle despre povestea frumoasă de viață a unei mămici celebre – Elena Băsescu, într-un interviu acordat în exclusivitate revistei Bebelu,vor fi puşi în temă cu ultimele tendinţe în materie de frumuseţe, diete şi modă parcurgând atent şi rubricile permanente începând cu: Rubrici: PĂRINŢI CELEBRI – Cele mai cunoscute personalităţi mondene vor fi alături de tine pentru a te îndruma, oferindu-ţi un sfat din experienţa lor de părinte. SARCINA ŞI NAŞTEREA – este un capitol destinat celor 9 luni de viaţă intrauterină. Vor fi prezentate informaţii referitoare la simptomatologia primelor zile de sarcină, evoluţia fătului pe parcursul celor nouă luni, analize necesare, alimentaţie, sănătate, pregătire pentru naştere. Tot aici puteti găsi informaţii preţioase dedicate naşterii şi recuperării postpartum. BEBELUŞUL ÎN PRIMUL ANIŞOR – este un capitol destinat îngrijirii sugarului. Alăptarea, scorul Apgar, îngrijirea bontului ombilical, prima băiţă, diversificarea sunt doar câteva dintre cele mai captivante subcategorii. COPILUL 1-6 ANI – este un capitol dedicat creşterii şi îngrijirii copilului din primul an şi până la vârsta şcolară. Mămicile vor reuşi să afle cum anume să se descurce cu propriul copil, cum să îl îngrijească în aşa fel încât să crească perfect sănătos. EDUCAŢIE – este un capitol captivant în care poţi afla cum să îţi educi copilul în aşa fel încât să poţi obţine performanţe şcolare sigure. FAMILIA – este un capitol destinat vieţii de familie ce conţine o serie întreagă de sfaturi eficiente. COPII TALENTAŢI – este un capitol fascinant dedicat copiilor valoroși ai țării. ÎNVAŢĂ SĂ PREVII! –sunt prezentate soluţii de prevenire a anumitor probleme de sănătate ce pot afecta atât viaţa copiilor, cât şi pe cea a părinţilor.

Related Posts

Comentarii

Articole recente

Categorii Populare