Din luna iunie, pacienții din România aflați în căutarea unor produse farmaceutice cu disponibilitate redusă pot apela gratuit call-center-ul PharmAssist pentru a putea intra în posesia medicamentelor căutate.
PharmAssist este un serviciu dezvoltat special pentru pacienți de către Grupul A&D Pharma, acesta putând fi apelat gratuit, de luni până vineri, din orice rețea de telefonie, la numărul verde 0800 500 800, în intervalul orar 08:00 – 18:00.
Pacienții pot afla informații despre produse și pot solicita rezervarea acestora într-o farmacie de proximitate afiliată programului PharmAssist. În cazul în care medicamentele solicitate nu sunt disponibile, echipa PharmAssist comandă produsele direct de la furnizori și le rezervă timp de 48 h în farmacia afiliată aleasă de pacient, acesta alegând să le achiziționeze în funcție de programul propriu. Totodată, prin relația strânsă cu reprezentanții companiilor farmaceutice, echipa PharmAssist poate oferi informații despre orice produs de care pacienții au nevoie.
„Am pregătit o echipă de profesioniști cu experiență atât în domeniul farmaceutic, cât și în comunicarea cu clienții, punând la dispoziție toate resursele Grupului A&D Pharma, care verifică în timp real disponibilitatea anumitor medicamente și care rezervă produsul solicitat de către pacienți în cea mai apropiată farmacie afiliată programului PharmAssist. Astfel, pacienții câștigă timp și se simt mult mai confortabil știind că au acces rapid la tratamentul prescris. Prin PharmAssist, tratamentul necesar se află la un apel distanță”, declară Robert POPESCU, CEO A&D Pharma.