LaDORNA marcheaza acest final de an printr-o schimbare strategica de imagine, cel mai important proiect al brandului in 2016. Dupa o ampla cercetare de piata, LaDORNA lanseaza noile ambalaje ce vor imbraca intregul portofoliu de produse, intr-o linie de design contemporana, simpla si premium.
Recunoscuta ca fiind printre cele mai inovatoare branduri din industrie, cel care a lansat prima marca de lapte UHT in Romania si cel care le-a oferit romanilor prima gama completa de produse romanesti BIO, LaDORNA se reinventeaza astazi printr-o noua identitate vizuala.
LaDORNA detine unul dintre cele mai largi portofolii de produse lactate din Romania: lapte, smantani, branzeturi, unt, iaurturi si produse BIO. Ne mandrim cu calitatea deosebita a acestora, certificata prin numeroase premii obtinute din partea consumatorilor romani. Iata ca astazi ne dorim ca acest brand al intregii familii sa continue sa isi spuna povestea si prin intermediul unei identitati vizuale binemeritate, mai apropiate de valorile LaDORNA – respect, bunatate, puritate. Design-ul contemporan a luat nastere si ca urmare a feedback-ului venit de la consumatorii romani. In plus, noua identitate vizuala permite punerea in valoare a inovatiilor viitoare.” – Monica Radulescu, Marketing Director Dorna Lactate (Lactalis Romania).
Noile ambalaje LaDORNA sunt deja disponibile in magazine, consumatorii putand recunoaste mai usor produsele din diferite categorii de lactate. In perioada imediat urmatoare si restul gamelor de produse LaDORNA vor urma aceeasi linie si identitate vizuala.
sursa foto: www.huffingtonpost.com