[imagebrowser id=1644]Campania „Zambeste Romania” sustinuta de GSK Consumer Healthcare prin brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax®, Corega®,continua si anul acesta in forta. in 2014 demaram cu o competitie prin care vrem sa aratam ca, desi statisticile europene plaseaza Romania la coada clasamentului in ceea ce priveste igiena orala, de fapt tanara generatie se spele pe dinti in mod corespunzator si mai mult, faptul ca periajul dentar poate fi chiar distractiv.
Astfel, in perioada 20 martie – 20 aprilie ii provocam pe cei mici sa se inscrie in „Campionatul National de Periaj”. Chiar daca sunt sau nu buni la vreun sport, pentru acest campionat s-au antrenat in fiecare zi, fara ca macar sa o stie. Competitia are doua categorii, „Familie” la care se pot inscrie copiii de panala 14 ani si categoria „Scoala” la care se pot inscrie elevii din clasele I-VIII.
In categoria „Familie”, poate concura un copil singur sau impreuna cu familia si se acorda1 mare premiu, o excursie la Disneyland Paris, valabil pentru 3 persoane.
In plus, 100 de familii au sansa sa primeasca un kit de ingrijire orala Aquafresh® daca fotografia sau filmuletul lor este printre 100 cele mai apreciate (aduna cele mai multe like-uri) de pe pagina facebook.com/ZambesteRomania.ro
Iar daca le place lucrul in echipa, copiii se pot inscrie cu clasa(clasele eligibile sunt intre a I-a si a VIII-a), aratand cum trec proba de „periaj artistic”, sau „periaj cu obstacole”, sau „bob cu bob – 20 de dinti de lapte” sau oricum altfel vor sa dovedeasca obiceiurile lor corecte de igiena orala. La finalul competitiei vor fi desemnati 10 castigatori pe care ii asteapta cate 500 de euro pentru renovarea sau dotarea clasei lor – cu echipament tehnic, carti, mobilier sau alte lucruri de care acestia au nevoie.