[imagebrowser id=1845]Chillbox 100% greek frozen yogurt îsi întareste prezenta pe piata competitiva din Europa, prin intermediul unei intrari dinamice pe piata din Romania. Astfel, un nou magazin Chillbox si-a deschis portile la începutul lunii în Romania, în Baneasa Shopping City. Centrul comercial Baneasa Shopping City, cu o suprafata comerciala totala de 55.000 mp, gazduieste branduri renumite precum H&M, ZARA, Sephora, Paul si McDonalds, iar acum primeste în cadrul sau primul magazin Chillbox din tara, pe o suprafata de 40 mp.
În Romania, în cadrul unui contract de franciza cu Baneasa Developments, se vor investi în total peste €1.000.000 în dezvoltarea a mai mult de 10 magazine noi, ce vor fi inaugurate în urmatorii ani. Chillbox îsi va extinde reteaua de magazine prin contracte de franciza, constand în crearea de noi magazine în mall-uri si zone pietonale cu trafic ridicat.
Compania Chillbox S.A. a fost înfiintata în 2011, oferind clientilor sai deliciosul “frozen yogurt” grecesc, în locatii fresh si colorate. În prezent, Chillbox S.A. opereaza cea mai extinsa retea de magazine de frozen yogurt din Grecia, cu 56 de puncte de desfacere, la care se adauga alte 17 magazine în Europa, în tari precum Franta, Marea Britanie, Belgia, Olanda, Suedia, Bulgaria, Cipru, Austria, Ungaria, Germania, Turcia, Rusia, Qatar si Fosta Republica Yugoslava a Macedoniei.
Compania a participat recent la doua dintre cele mai importante targuri internationale ale companiilor care îsi desfasoara activitatea pe baza de francize, Paris Franchise Expo (care a avut loc la Paris între 23 si 26 martie) si International Franchise Expo (care a avut loc la New York între 19 si 21 iunie). Succesul prezentei Chillbox la aceste targuri s-a materializat prin încheierea de noi contracte de franciza pentru noi piete, dintre care cea mai importanta este cea din SUA, unde primele cinci magazine Chillbox se vor deschide în sezonul estival 2014.