[imagebrowser id=1806]Bioliv Antirid de zi și GreenStem Antiaging de zi matifianta – produsele caștigatoare din acest an.
Gama Bioliv a insumat, in 2013, aprox. 8% din totalul cifrei de afaceri Cosmetic Plant pe plan local
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori locali de produse cosmetice, a caștigat, pentru a doua oara, marele premiu Grand Gold Award pentru crema BIOLIV antirid de zi la World Quality Selections 2014, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection. De asemenea, in cadrul aceleiași competitii, compania a fost premiata și cu Gold Award pentru noua crema GreenStem Antiaging de zi matifianta.
“Suntem onorati sa fim, pentru a doua oara, premiati cu doua dintre cele mai mari distinctii acordate de Monde Selection in cadrul competitiei World Quality Selections. Acest lucru ne reconfirma faptul ca suntem pe drumul cel bun in ceea ce privește dezvoltarea de noi produse inovatoare bazate, din ce in ce mai mult, pe ingrediente provenite din culturi de plante BIO (organice), care respecta standardele de calitate mondiale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Potrivit acesteia, crema Bioliv Antirid de zi s-a diferentiat, inca o data, de celelalte produse participante in concurs datorita ingredientelor naturale și inovatoare pe care le are in compozitie. Produsul are in componenta sa o combinatie de ingrediente active valoroase, precum uleiul de masline bio, extractul bio din frunze de maslin, și o tripeptida cu actiune similara cu cea a botoxului care dispune de proprietati puternice de intensificare a sintezei colagenului și a acidului hialuronic proprii pielii. Toate acestea confera preparatului o actiune antirid remarcabila, demonstrata prin teste in vitro vitro de catre producatorul ingredientului activ.
Crema GreenStem Antiaging de zi matifianta, inscrisa pentru prima oara in concurs, dispune, de asemenea, de o serie de ingrediente inovatoare. Celulele stem din muguri bio de argan reduc adancimea ridurilor cu pana la 26% și cresc densitatea pielii cu pana la 12%, iar pudra de orez garanteaza efectul matifiant al cremei.
De asemenea, un alt avantaj al celor doua produse caștigatoare a constat și in faptul ca ambele creme au fost create pe baza unei retete moderne, care nu contine parabeni, siliconi sau coloranti. Dincolo de toate acestea, la premierea produselor Cosmetic Plant a contribuit, in viziunea companiei, şi atentia fata de mediul inconjurator al companiei.
„Conștienti de faptul ca resursele pentru a crea cremele GreenStem sunt limitate, am ales un furnizor de celule stem din argan atent cu mediul inconjurator. Pentru a proteja specia, care este inclusa de UNESCO in World Heritage of Humanity, cercetatorii utilizeaza doar o infima cantitate de tesut provenit din muguri, pe care o prelucreaza printr-o tehnologie speciala pentru a obtine acest extract lipozomal activ și astfel copacul nu este distrus”, a precizat Susana Laszlo.
Gama Bioliv: 8% din totalul cifrei de afaceri Cosmetic Plant pe plan local
“Inca de la lansarea sa, gama Bioliv a fost foarte bine primita atat pe piata locala, cat și pe cea de export, iar caștigarea unui premiu international a atras dupa sine și mai multa atentie din partea publicului. Astfel, in 2013, produsele din cadrul acestei game au insumat 8% din totalul cifrei de afaceri realizata pe plan local”, a subliniat Susana Laszlo.
Conform reprezentantei companiei, caştigarea premiului in 2013 a dus la o creştere a interesului pentru gama Bioliv şi pe pietele externe. Astfel, daca anul trecut doat 1,6% din produsele exportate erau reprezentate de aceasta gama, in acest moment ponderea a ajuns la peste 10%. Susana Laszlo a subliniat, de asemenea, ca anul trecut Cosmetic Plant a raportat un business de 1,6 milioane de euro.
Referitor la impactul pe care il vor avea in vanzari cele doua premii caștigate anul acesta, Suzana Laszlo estimeaza ca acestea vor aduce un aport considerabil in cifra de afaceri din 2014, mai ales datorita faptului ca gama GreenStem reprezinta o noutate in materie de produse cosmetice, fiind destinata unui consumator select, cu venit mediu spre ridicat.
Cele doua creme premiate in concurs pot fi gasite in retelele Cora Hypermarche Romania, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, in farmaciile Catena, Centrofarm și Remedia, precum și in Plafar și alte magazine naturiste din tara sau pe magazinul online al producatorului: shop.cosmeticplant.ro.