Părul a fost dintotdeauna un atu al frumuseții, fiecare dintre noi dorindu-și un fir de păr cât mai rezistent și puternic. Fie că este ocazională (stres, regim alimentar, oboseala sau perioada post-natală), fie că este cronică (cauze hormonale sau ereditare), căderea părului este destul de frecventă, atât în rândul femeilor, cât și al bărbaților.
Gama Anaphase+ a Laboratoarelor DUCRAY este cea mai completă formulă de pe piață. Cu o evaluare clinică ambițioasă, Anaphase+ oferă un program complet de îngrijire a părului devitalizat, de stimulare a creșterii și de încetinire a căderii acestuia.
Șampon stimulator împotriva căderii părului: cu o putere hidratantă intensivă, acesta întărește firul de păr, oferă un plus de volum și îmbunătățește eficacitatea soluțiilor împotriva căderii părului. Este primul șampon evaluat conform parametrilor obiectivi, având o foarte bună toleranță a pielii și părului.
Formula a fost îmbunătățită cu monolaurină – ingredient activ împotriva căderii părului și proteine hidrolizate din grâu – ingredient activ volumizant. În plus, contine si: ruscus (stimulează microcirculația sanguină), nicotinat de tocoferol (crește irigarea foliculilor, stimulează activitatea celulară, acțiune împotriva radicalilor liberi), vitaminele B5, B6, B8 (substanțe nutritive pentru foliculii piloși).
Rezultatele după folosire sunt mai mult decat satisfacatoare, de 88%*-șamponul reduce căderea și păstrează culoarea părului vopsit.
Balsam fortifiant: completează cu adevărat acțiunea șamponului, întărind și descurcând părul devitalizat, fără a-l încărca. Balsamul beneficiază de o foarte bună toleranță a pielii, dar și toleranță oculară, având în compoziție proteine hidrolizate din grâu, ruscus, nicotinat de tocoferol și vitaminele B5, B6, B8. Produsul relevă 84% satisfacție** la folosire.
Produsele Anaphase+ se pot găsi în farmacii.
* % satisfacție asupra reducerii căderii părului, test utilizator realizat pe un număr de 67 subiecți cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, rezultate în Z21.
** test utilizator realizat în Franța asupra unui număr de 63 consumatori, % satisfacție după aplicare