Dr Gerard, unul din cei mai mari producatori de biscuiti si napolitane din Europa Centrala si de Est, a deschis reprezentanta Dr Gerard Romania. Intrarea pe piata Romaniei face parte din strategia Dr Gerard de expansiune pe pietele Europei Centrale si de Est precum si de consolidare a pozitiei sale in randul marilor producatori de dulciuri si snack-uri. Dr Gerard detine mai multe facilitati de productie in Polonia, a achizitionat in acest an unul din principalii competitori, Artur de la Mieszko Group, si este detinuta de fondul privat de investitii Bridgepoint, din octombrie 2013.
Romania este una dintre cele mai importante piete pentru Dr Gerard. Romanii cunosc produsele Dr Gerard de peste 10 ani ,compania fiind prezenta pe piata prin intermediul importurilor precum si a colaborarilor pe proiecte private label. Dr Gerard Romania, are ca principal obiectiv pozitionarea pe piata romaneasca a brandului Dr Gerard in toate cele 3 categorii in care compania activeaza respectiv napolitane, biscuiti si snack-uri, prin construirea de parteneriate durabile atat cu retailul modern cat si cu cel traditional si dezvoltarea de produse de calitate adaptate preferintelor consumatorilor din Romania. „Obiectivul nostru pentru urmatorii ani este de a atinge o pozitie majora pe toate pietele din Europa Centrala si de Est unde suntem prezenti. Acest obiectiv se aplica pietei interne din Polonia, unde crestem de peste douazeci de ani, precum si pietelor din Romania, Republica Ceha, Slovacia si Ungaria. De ani de zile exportam produsele noastre pe aceste piete, iar acum operam acolo si prin intermediul unor companii locale, dezvoltand structuri de vanzari si investind in marketing.” a declarat Jaroslaw Zawadzki, CEO al Dr Gerard.
In Romania activitatile noii companii sunt conduse de Otilia Stanciu, specialist cu experienta in vanzarile si marketing-ul biscuitilor si snack-urilor.