[imagebrowser id=612]Helen Doron, lider global in educatia timpurie, si-a dublat numarul de centre educationale in Romania, ajungandu-se in prezent la 12 astfel de centre in care se preda limba engleza copiilor cu varste de la 3 luni la 18 ani.
Cu un prim centru deschis la Sibiu, in anul 2008, franciza Helen Doron s-a dezvoltat de la an la an ajungand sa acopere in prezent peste 50% din teritoriul Romaniei (Transilvania, Muntenia si Dobrogea), singurele zone ramase inca neacoperite fiind Moldova si Oltenia. In cele 12 centre educationale se preda limba engleza dupa o metoda proprie, asemanatoare celei prin care se invata limba materna, unicitatea venind si din faptul ca exista programe de invatare pentru copii mici cu varste incepand de la 3 luni.
“Cu peste 650 de centre educationale deschise in 15 ani, Helen Doron este un business educational care s-a dezvoltat foarte mult in sistem de franciza, Europa fiind de altfel zona in care a prins cel mai bine. Romania este o piata noua si cu un mare potential pentru un business in domeniul educatiei, motiv pentru care planurile noastre de dezvoltare pentru 2012 sunt extrem de ambitioase. Practic ne dorim ca in 2012 sa acoperim si Moldova si Oltenia, iar pana la sfarsitul lui 2013 dorim sa dublam numarul centrelor in care sa se predea limba engleza prin metoda Helen Doron”, a declarat Ilan Waldman, Account Manager, Business Development Helen Doron Early English.
Business-ul Helen Doron a inceput in Israel, in 1985, cand lingvista de origine britanica Helen Doron a constatat ca exista o metoda foarte eficienta de invatare a limbii engleze, metoda asemanatoare modului in care este invatata limba materna. Incepand din 1997, business-ul a inceput sa se dezvolte in sistem de franciza in intreaga lume, cel mai mare succes fiind inregistrat in tarile europene: in Polonia exista 160 de centre deschise in sistem de franciza, iar in Germania s-a ajuns la 100 de centre educationale.
Dezvoltarea spectaculoasa si rapida s-a datorat si metodei simple si nu foarte costisitoare de francizare. Astfel, pentru o master franciza Helen Doron se aloca o zona de exclusivitate de pana la 10 milioane locuitori, dar si asistenta in realizarea business planului, materiale de lucru si training pentru profesori. Pentru o franciza simpla, care permite deschiderea unui singur centru, avantajele sunt aceleasi, iar zona de exclusivitate este de pana la 100.000 locuitori. In acest caz, bugetul necesar care include taxa de franciza si investitia initiala se incadreaza intre 10.000 si 15.000 euro.