InterContinental Bucuresti este primul hotel international de lux din Romania care adopta solutia mobila revolutionara „handy”, un telefon inteligent pe care oaspetii il pot utiliza gratuit pe parcursul sederii, in hotel sau in afara lui.
InterContinental Bucuresti a incheiat un parteneriat cu compania Tink Labs Limited, prima companie de tehnologie din industria ospitalitatii mondiale care ofera oaspetilor tehnologie mobila de ultima ora si o solutie de comunicare digitala.
Oaspetii care se cazeaza la InterContinental Bucuresti se vor bucura de „handy” fara costuri suplimentare. Oaspetii pot telefona local sau in afara Romaniei, beneficiaza de acces gratuit la internet, la servicii de urgenta locale si la informatii turistice esentiate. Acestia pot explora orasul cu ajutorul ghidului instalat pe telefon, pentru a trai si a impartasi experiente noi.
„Telul nostru este sa imbunatatim conectivitatea oaspetilor, nivelul lor de satisfactie si sa oferim un instrument de a descoperi usor atractiile esentiale ale orasului si posibilitatile de a se distra in Bucuresti. Sper ca va fi bine primit de organizatorii de evenimente, fiind si un instrument de comunicare instantanee a acestora cu participantii la eveniment cazati, indiferent daca acestia sunt in hotel sau in oras, dar si de catre acei oaspeti care ne viziteaza orasul in scop turistic, pentru a primi recomandari de restaurante, obiective turistice si alte optiuni de petrecere a timpului liber. Nu in cele din urma, sistemul „handy” ne va ajuta sa creem oferte personalizate si sa primim recenzii” a declarant Lior Bebera, General Manager al Hotelului InterContinental Bucuresti.
„handy” este disponibil in 70 de orase si 450.000 de camere de hotel din intreaga lume si a furnizat pana acum conectivitate gratuita pentru mai mult de 18 milioane de turisti.
„Stim ca acum, in era digitala, conectivitatea este mai importanta ca oricand pentru a imbogati experienta turistica a oaspetilor”, a spus Terence Kwok, Fondator si CEO al Tink Labs. „handy” va conecta turistii hotelului InterContinental Bucuresti pentru ca ei sa se poata bucura de oras ca de o adevarata destinatie turistica, dezvaluindu-le cele mai importante obiective turistice in timp real si impartasind experientele lor, nemaiavand grija conectivitatii si a cautarii informatiilor de care au nevoie” a adaugat CEO-ul Tink Labs.
Cu un grad de ocupare de 80%, InterContinental Bucuresti va oferi in 2018 aceasta solutie inovativa unui numar de aproape 75.000 guests.
Pentru mai multe informatii, contactati Dana Chiriac, Marketing & PR Manager la dana.chiriac@ihg.com sau 0727 810 200.