Dupa aproape 8 ani in care ITSY BITSY a fost implicat activ in educatia copiilor prin joc si experiente creative, el raspunde acum nevoilor de sprijin si informare, ale parintilor. O mare parte din noua grila Radio ITSY BITSY este dedicata exclusiv acestui public special.
“Dupa experienta ultimilor ani si numeroase cercetari ale publicului, am ajuns la convingerea ca educatia copiilor incepe cu cea a parintilor. Asadar venim in sprijinul acestora cu programe noi care-i vizeaza in mod exclusiv. Astfel, parintii au parte de informatii utile, parenting si tips&tricks pentru a fi parinti mai buni”, declara Nadia Tataru, Director General ITSY BITSY.
Echipa ITSY BITSY a conceput emisiuni speciale pentru parinti, care acopera peste 50% din noua grila. In timpul zilei, un slot orar generos este doar pentru parinti, intre 9.00 si 17.00, de luni pana vineri. Programe precum “Mamma Mia”, emisiune in direct de la 9.00-12.00 sau “Meditatii pentru parinti” difuzate de la 16.00 si de la 22.00, alaturi de muzica preferata a parintilor romani sunt cateva dintre ingredientele noii grile. Binecunoscutele programe cu Itsy si Bitsy se mentin in grila, dimineata de la 7 la 9 si seara intre 17.00 si 22.00.
Schimbarea este comunicata la nivel national printr-o campanie semnata GMP Advertising. Sub conceptul “Sunt lucruri pe care copiii n-ar trebui sa le auda”, noua campanie vizeaza o schimbare de perceptie, de la ITSY BITSY radio pentru copii, la radio pentru parinti si copii. Campania a fost lansata la sfarsitul lunii octombrie, iar canalele de comunicare alese sunt outdoor si print.
“E o campanie care duce mai departe ce a facut ITSY BITSY in ultimii ani, cu o diferenta de nuanta mica, dar mare: relatia copii-parinti devine relatia parinti-copii. Poate si pentru ca parintii, mereu ocupati, au nevoie mai mare de ajutor. De aceea, azi ITSY BITSY le acorda mai multe ore pe zi, celor care au mai multa nevoie de solutii: parintilor” declara Ioana Munteanu, Group Creative Director GMP Advertising
Acest demers vizeaza mai mult decat publicul ascultator. Ea se adreseaza si comunitatii de marketing, pentru a constientiza target-ul special – parintii cu copii de pana la 10 ani – pe care il gasesc la Radio ITSY BITSY. Conform ultimului studiu facut pentru ITSY BITSY de catre D&D Research peste 1,4 milioane de persoane asculta in mod regulat postul de radio ITSY BITSY in peste jumatate de tara.