Luxul nu mai este considerat o plăcere vinovată de mulți dintre noi, în ciuda realității care este uneori provocatoare și dificilă. De fapt, 4 din 5 consumatori susțin că folosesc produse de îngrijire special pentru a se răsfăța[1]. În ceea ce privește părul, îngrijirea până la răsfăț a podoabei capilare nu a fost niciodată mai ușor de realizat, datorită noii game îmbunătățite Palette Deluxe Oil Care Color. Noua colecție transformă culoarea într-un accesoriu de lux, având o intensitate puternică ce durează în timp.
Folosind o tehnologie de ultimă oră, specialiștii brandului în îngrijirea părului au îmbunătățit formula Palette Deluxe, adăugându-i 20% mai multe uleiuri3. Uleiurile pătrund profund în firul de păr, sigilând pigmenții de culoare pentru a oferi un efect de revigorare și strălucire ce durează până la șase săptămâni, precum și o culoare vie și intensă.
Noul produs vine în pachet cu două pliculețe de mască hidratantă: primul se folosește imediat după vopsire, iar cel de-al doilea se folosește la 3 săptămâni de la vopsire pentru a intensifica nuanța și a conferi mai multă strălucire. Acestea oferă firului de păr o îngrijire profundă după colorare pentru o strălucire de mătase și o culoare fabuloasă, de lungă durată.
Noua gamă Palette Deluxe Oil Care Color cuprinde o selecție de 15 de nuanțe luxuriante ce asigură o culoare intensă, de lungă durată, cu o acoperire perfectă a firelor albe[2].
Variind de la Blond Platinat la Arămiu Strălucitor Intens și Roșu Rubin până la Negru Intens, noua colecție cuprinde nuanțe pentru toate gusturile și stilurile. Gama Palette Deluxe Oil Care Color a fost îmbunătățită și la nivel de prezentare, iar noul ambalaj reflectă perfect rezultatul luxuriant al produsului.
De generații întregi, femeile și-au vopsit părul cu Palette pentru o culoare vibrantă și strălucitoare a părului, la prețuri accesibile.
Oferind garanția calității germane pe care Schwarzkopf & Henkel o asigură întotdeauna, noua gamă îi acordă fiecărei consumatoare șansa de a adăuga un strop de lux în ritualul său de colorare și îngrijire a părului, precum starurile de cinema, însă la prețuri foarte avantajoase, chiar la ea acasă.
1 WGSN, Consumer Behavior, Insight Report 2016.
[2] Cu excepția nuanțelor 130, 218, 219 și 230
3 vs. colecția anterioară